Dražby dobrovolné
Dražby nedobrovolné
Rodinné domy
Chaty, chalupy
Byty
Komerční objekty
Pozemky
Ostatní

 
 
 Typ:
Okres:
Cena do:


Počet návstěv : 1591469

 

 
Realitní činnost
 

 
Nabízíme kompletní servis při prodeji, koupi, či pronájmu Vašeho domu, bytu, chalupy, chaty, garáže, pozemku či průmyslových, obchodních, nebo zemědělských nemovitostí od zajištění dokumentů a přípravy k úspěšné prezentaci zakázky, přes nalezení obchodního partnera (kupujícího, prodávajícího, pronajímatele či nájemce) po přípravu smluv a uzavření obchodu.

Součástí našich služeb je mj. zajištění:

  • výpisu z katastru nemovitostí
  • výpisu z obchodního rejstříku
  • snímku z katastrální mapy
  • fotodokumentace
  • videozáznamu
  • digitalizace textových a obrazových podkladů
  • stanovení reálné prodejní ceny v daném místě a čase
  • zveřejnění zakázky v tiskových a elektronických médiích i v místě vyvěšením informačních poutačů, cedulí, či plachet
  • zpracování znaleckého posudku (v rámci provize)
  • doporučení způsobu financování při absenci hotovosti
  • vypracování smluv (kupní, budoucí kupní, nájemní, o převodu družstevního podílu, darovací apod.)
  • vypracování návrhu na vklad vlastnických práv do katastru nemovitostí

 

Jak nejlépe prodat, koupit, pronajmout, najmout nemovitost.

Každý, kdo se rozhodne prodat či koupit, pronajmout či si najmout nemovitost, by si měl nejprve důkladně promyslet důvod, proč chce k takové transakci přistoupit a kolik chce strávit času s její realizací. Nemáte-li zkušenosti v oboru nemovitostí, pak byste se měli svěřit do péče odborníků stejně tak, jako byste to udělali třeba v případě vyhledání vhodného tématického zájezdu, nového počítače apod. Budete-li hledat sami, můžete ztratit mnoho času většinou s nevalným výsledkem.

Základní pravidla pro spolupráci s realitní kanceláří:

Obrátíte-li se na solidní realitní kancelář s požadavkem na vyhledání nemovitosti a dohodnete se s ní na ceně, můžete předpokládat, že vám bude v dohodnutém čase zajištěna rozsáhlá nabídka dle vašich požadavků, včetně nabídky zabezpečení všech služeb spojených s následnou koupí či pronájmem Vámi vybrané nemovitosti. Pokud se pro některou z nabízených nemovitostí rozhodnete, bude po Vás realitní kancelář vyžadovat složení kauce.

V případě, že se rozhodnete využít služeb realitní kanceláře pro prodej či pronájem Vaší nemovitosti a dohodnete s ní na ceně, pak s Vámi realitní kancelář sepíše zprostředkovatelskou smlouvu. K tomu bude potřebovat řadu dokladů, aby mohla později garantovat případnému zájemci o Vaši nemovitost řádný průběh transakce. Realitní kancelář Vám doklady zkontroluje, eventuálně zajistí doklady chybějící a prošetří všechny souvislosti.

Doklady potřebné k uzavření zprostředkovatelské smlouvy:

Nabývací listina (např. kupní smlouvy, dědické rozhodnutí, darovací smlouvy, kolaudační rozhodnutí, dohoda o zřízení práva osobního užívání pozemku, atd.)

  • Výpis z Katastru nemovitostí (aktuální)
  • Snímek z katastrální mapy
  • Výpis z obchodního rejstříku (u právnických osob)

Další doklady a důležité skutečnosti:

  • Znalecký posudek
  • Projektová dokumentace
  • Stanovisko stavebního odboru příslušného města či obce k využitelnosti pozemku (v souladu se schváleným územním plánem pro dané území)
  • Informace o inženýrských sítích v místě včetně vyjádření o možnosti připojení na inženýrské sítě od příslušných dodavatelů energií apod.
  • Vyřešení přístupu k nemovitosti
  • Práva třetích osob k předmětným nemovitostem (zejména zástavní práva, věcná břemena, předkupní práva, nájemní vztahy )
  • Vyjádření finančního úřadu o bezdlužnosti majitele nemovitosti
  • Nezapomeňte na daně spojené s realizací (daň z příjmu, z převodu)

 

 

KP - real CZ s.r.o., Tel : 773 905 865, e-mail : info@kp-real.cz

 

© 2013 KP-Real CZ s.r.o.